måndag 18 juni 2007

Vad pågår i Patrick Stewarts hjärna?

Som sagt. Jag slutar aldrig förvånas.


Påfåglar är bara trams

"Påfåglar är bara trams! De bara skriker och skräpar ner. Visste ni att alla påfåglar är bögar?

I alla fall mer eller mindre.

Visserligen ser jag jäkligt bra ut, men så fort en påfågel ser mig så ska de bara på mig och få utlopp för sina sexuella behov. Jag har råkat ut för det säkert ett hundratal gånger. Bögdjävelfågel!! Min synpunkt är att världen skulle vara en mycket bättre plats utan dessa gapande skitbögar.

En annan sak jag hatar, det är elefanter. De är också skitbögar. Alla djur är mer eller mindre skitbögar.

Fast, det är klart. Ser man bra ut, då får man väl stå ut med en del. Om man ser det på det sättet så är det ju ganska positivt. Varje gång ett skitbögsdjur är på en, då är det en bekräftelse på hur snygg man är. Eller hur."

Inga kommentarer: