torsdag 21 juni 2007

Justin Timberlake verkar trevlig....NOT

Svenskar är äckliga

"Av all den publik jag träffat genom åren så är publiken i Sverige Stockholm den absolut värsta. Massor med små fittbrudar som skriker och inte har någon respekt för mig egentligen. Alla svenska killar vill ligga med mig, men jag gillar inte ens svenska killar.

Om man fick ha vapen på scen och mord inte var olagligt, då skulle jag skjuta varenda en i huvudet.

Ni är så jäkla stolta över er äckliga miniatyrstad. Ni är fan ingenting jämfört med mig. Jag är fan hundra gånger större än er sketna lilla huvudstad.

Igår var vi på Skansen och fick betala extra för att åka bergbanan. Det var skitvarmt inne i kupén och alla svenskjävlar luktade piss.
Det är då man undrar lite över vad fan man håller på med egentligen. Är det värt det? Nästa gång så skiter jag i Stockholm."

http://www.svd.se/dynamiskt/rec_konsert/did_15880913.asp

1 kommentar:

Olle sa...

var fick du det där citatet ifrån?