söndag 2 september 2007

Robert Rainford pratar om mat

Ni kan alltid använda en kastrull


"Hejsan alla! Det är jag som är Robert Rainford, men det kanske ni ser, om ni inte är som alla andra vita som tycker att vi svarta ser likadan ut.
Jag är faktiskt ingen äcklig amerikan som många tror. Jag är faktiskt en äcklig Kanadensare.

Om ni inte vet vem jag är så kan jag berätta att det är jag som kokar mat på min grill på tv. I Sverige kan man se mig på TV4. Där visar jag hur man kokar mat på en grill, hur man blir sockerberoende, hur man röker sin kokade mat med minimal mängd rök och hur man gör för att maten inte ska se grillad ut.

Om ni inte har en egen grill så kan ni alltid använda en kastrull."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulla

När jag var liten grabb så sa dom stora killarna ofta att dom skulle smiska fitta. Jag fattade aldrig vad dom menade. Vet du vad det betyder?

Der Schwein

Tudor sa...

Hej käre vän!

Jag har lite svårt att koppla din fråga till mitt inlägg... men... smiska fitta är väl när man smiskar fitta helt enkelt. Min fitta har blivit smiskad av många män och svarta. Senast igår blev min fitta smiskad av en man med för trång förhud.