torsdag 13 september 2007

En svensk familj


Vi är en svensk familj

Vi heter Jansson och en helt vanlig svensk familj.
Jag och min fru Inger har två barn tillsammans. Barnen heter Victoria och Filip.

Jag och Victoria har en dotter tillsammans som heter Lisa.


Jag och min familj trivs ute i naturen. På sommaren gillar vi att grilla och bajsa utomhus. Vi grillar bara svenskt kött eftersom det är svenskt. Våra barn får inte äta saker som innehåller curry för det är från ett annat land, ett land där det bor för många människor. Vitlök har vi aldrig hört talas om. Vitlök sade du, vad är det?

När det är en extra varm sommar så badar vi nakna (med mycket könshår) på ett obekvämt svenskt sätt i den närliggande sjön .





Efteråt sitter gärna barnen på gärdsgården och torkar och stirrar på den svenska synden som bor på granngården.
På granngården är folket fint och rikt och de byter ut pigan varje morgon. De plockar sju sorters blommor och äter sju sorters kakor till kaffet.

När det knullas på granngården skriker man utrikiska ord till varandra och man hör att därinne har man sex med munnen. Vi kallar det för det judiska sexet.

På vår gård, Janssons gård, där har vi sex när vi måste. Varken mer eller mindre. Här är allt lagom.
















På vår gård, Janssons gård, där har vi umgänge med geten ifall vi behöver mer av naken kroppskontakt. Här på bilden har vi förspel.


"Lek lek kära get, lek med pappas smet, häng det i ditt bockaskägg, fram fram med din bak, fram med din bak, lek med pappas kött.
Lek lek kära get, smek mitt bröst, det ger mig tröst, tröst i vår stuga, bockaspenar får duga."


Nu har jag ju bara pratat om alla krav vi har på oss. Ibland får man lov att ha lite kul också. Så, vad gör en vanlig svensk familj när de vill ha kul? Jo, vi vuxna, vi tittar på Hylands Hörna och när vi vill att barnen ska få ha kul och skratta då får de se på Gomorron Sverige.



Ha det så bra alla och tänk på att det enda som är starkare än jantelagen är en svensk tiger.


MVH Familjen Jansson




1 kommentar:

Anonym sa...

Pilatus sä: Jag är väl ingen jude.
Men inget mot vitlök i samband med fet kött.

Den starke Bernd