onsdag 12 september 2007

Familjeberättelse - En tuff morgon

En tuff morgon

Jag tog på mig mina strumpor och gled sakta av sängen. Min pung värkte fortfarande av nattens heta drömmar. Vad skulle jag göra? Min fru sov fortfarande och jag kände hennes ostiga andedräkt på flera meters avstånd.

Jag var kåt, kladdig och nyvaken. Begäret bara växte ju mer jag försökte tänka på annat. Vad jag än tänkte på så förvandlades det till sex i mitt huvud. Vad skulle jag göra? Jag var tvungen att tömma min säd.

Jag minns att jag hade hört ett tips om en termos. Man kan fylla den med något som är mjukt och ljummet. Sedan är det bara att pumpa på. Sagt och gjort. Jag fyllde min termos med kokade makaroner och körde på.

När jag var klar och min penis slaknade gick jag och lade mig igen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Galet du! =) Skoj att du länka till en bild hos mig. Ha de gott!

Tudor sa...

Tack för lånet!

//Ulla