måndag 13 augusti 2007

Tom Berenger, en HBT-person

Jag är en HBT:are


"Många har kallat mig för plastgubben eller fettnylle. Jag vet, jag ser annorlunda ut. Inte nog med det. Jag är rätt annorlunda. Eller...det är vi faktiskt alla. Alla är unika. Du också!


Det är ofta jag vaknar på morgonen och rakar bort allt hår kring naveln. Det blir lent och skönt. Det är då jag påminner mig själv om att jag är en HBT-person... Jag är inte transvestit eller transexuell eller så, men jag är en idiot som är fast i en snygg kropp. Jag har vetat om det sedan barndomen.


I skolan blev jag utfryst på grund av detta. "Hehe", sade man, "Där går Tom. Han är en idiot i en snygg kropp."

De hade så rätt så rätt. Rättare än vad man kan tänka sig. Ibland är jag en apa i en människas kropp, men jag ser det inte som något allvarligt. Vi är kanske alla apor i en människas kropp.. eller alltså inte i en kropp, utan i flera...annars skulle det bli väldigt trångt."


Inga kommentarer: