torsdag 30 augusti 2007

Mahmoud Ahmadinejad är mjuk när han är hemma

Hemma är jag mjuk som en kanin


"Jag kanske verkar hård när jag är på jobbet. Det kan lätt uppfattas så. Jag har ett land att styra, så är det.

Iran är ett land med många människor som inte vill som jag och då måste jag vara stenhård.

Hemma däremot där är jag mjuk som en kanin. Jag pressar blommor, äter godis, lyssnar på godkänd musik, har sex på godkänt vis och slår bara min fru när det verkligen behövs. Människor kan vara hårda på utsidan, men på insidan är vi alla mjuka, sliskiga och rosa.

Hemma är jag en rosa iransk kanin som "bjufsar" omkring i min trädgård. Min trädgård heter Iran, där bor en massa växter som inte vill som jag. Jag äter växterna, skiter var jag vill, knullar allt som rör sig och gräver sönder marken bara för att det är kul."

Inga kommentarer: