torsdag 19 juli 2007

Matthew Lillard om hur äcklig han är

Jag är så jävla äcklig bara


"Jag är så jävla äcklig bara. Ni har sett mig i en massa filmer, men ni vet knappt vem jag är.. Jag är den äckliga killen i Scream... eller den äckliga killen i Scoby Doo. Jag är äcklig bara. Så är det.

Jag gillar att ha mörka kalsonger. Vem gillar inte det föresten? Killar som har vita kalsonger är fan mystiska. De varken skiter eller pissar. De knullar inte heller. Eller, de kanske gör det, men sedan lindar de in hela paketet i plastfolie eller något. Hursomhelst så ska ni aldrig lita på killar med vita kalsonger. Själv måste jag raka röven varje vecka för att inte få konkelbär som smetar ner mina underkläder.


Vaxkritebajs är fan det värsta! Det är som att skita ut en brun jävla vaxkrita som inte vill komma ut helt. Sedan sitter man där och ritar bruna kritstreck på toapappret i typ en timma innan man kommer på att man måste duscha för att få bort skiten. Den enda egentliga anledningen till att man hoppar in i dushen istället för att torrgräva sig direkt i röven är just tillgången till vatten och själva tvållukten.


Skitsamma.. Jag heter Matthew Lillard och jag är den äckliga killen i Scream."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande du skriver. Och roligt. Och lite farligt. Du påminner mig om någon. Hm, kan inte riktigt komma på vem. Tror att det var nån skrämmande person..

Vi ses.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.