måndag 9 juli 2007

Idol-Danny om kändisskapet

Jag ska knulla Sverige

"Känd och känd? Det vete fan. Jag är halvkänd kan man säga. Folk vet vem jag är. Kändisskapet är dubbelt på något sätt. Man vet inte riktigt vad man ska tycka. Det finns en viss charm i att småfjortisarna ligger hemma i stugorna och pullar sig sönder och samman medan de tänker på mig, eller att fjortisgrabbarna skaffar min frisyr och tror att de ska få smaka underliv bara sådär. Folk ser bara skalet. De ser bara mitt skal liksom...min frisyr.

Hemma är jag inte söt. Jag är en riktig jävel.

Mitt mål nu är att bli lika stor som Fredrik och Filip. När jag nått det målet så ska jag knulla hela jävla Sverige. Sverige ska få sin första Idol-kuk i stjärten!"

27 kommentarer:

Anonym sa...

Idiot

Anonym sa...

Danny är en underbar och jätteduktig artist, men du som skriver sånt här skit om honom måste vara helt SJUK I HUVET! Fy faan!

Anonym sa...

Du är ju helt sjuk i huvudet. Skaffa dig ett liv människa. Du är bara svartsjuk för att du inte är lika snygg som han. DIN IDIOT!!!

Tudor sa...

Ja.. Det är sant.. jag är avundsjuk.

//Ulla

Anonym sa...

Hur tänker du ??

Anonym sa...

Jag älskar danny saucedo och han är skit bra :) men jag skulle gå in och kolla om jag kunnde ta lite billder ifrån google men så hitta jag det här :( jag blev förbannad och gråt DANNTY JAG MENAR GRÅT jag bra tänkte att du kunnder dra åt helvetet men danny jag vill inte att dian fans skull eb bli besvikan varför skriver du såom dina fans ??? ATT NÅRGRA ÄR FJORTISAR DET KAN VÄL INTE DU HJÄLPA och alla killar kilpper sig som du men inte bara för att se ut som du danny jag tror att dina fans har bev besiikna när de såg detta :;( DANNY GBRIEL SAUCEDO JAG VILL INTE ATT DU SKRIVER SÅ HÄR MER OCH ATT DU INTE LÄGGER DET UT PÅ GOOGLES SIDA :" PUSS & KRAM DANNY

Anonym sa...

alltså seriöst, de kan fan inte vara Danny som skrivit/sagt de där ?
hahah!

Anonym sa...

Seriöst det är fan inte danny som har skrivit så där MOHAHA Men tänk om det var det du du vete fan

Anonym sa...

Vad fan tänker du med! (hjärnan) Knappast! du tänker inte alls, du värkar inte ha en hjärna eller ett hjärta, Danny är den bästa som har varit med i idol någonsin och sånna som tänker såhär om honom kan inte ha en hjärna. Du kan slänga dej i väggen!!!!! Nästa gång du "tänker" så kan du tänka på att skaffa en hjärna, ett hjärta och ETT LIV!!!

Anonym sa...

Allvarligt talat, skaffa dej ett liv! du måste vara sjuk i huvudet om du skriver så hära om Danny.
Du kan dra åt hälvetet!!

Anonym sa...

Du måste vara helt sjuk i huvudet! Du måste värkligen skaffa dej ett LIV, ditt Pucko!!!!

Anonym sa...

De är väl klart som korvspad att inte Danny själv har skrivit detta. Finns det verkligen en enda idiot som tror det??? I så fall är den personen totalt intelligensbefriad. "Tudor" som har den här bloggen: sök hjälp hos psykolog för helvete. Du har en skruv lös och är sexfixerad på ett osunt sätt. Varför har du valt att skriva en sån smörja om just Danny?

Anonym sa...

I LOVE DANNY!!!
så för fan skriv inte son SKIT!!
Ja är så jävla förbanad!

Anonym sa...

Hej ja är Dannys riktiga kusin Tim Saucedo och hoppas du Danny ser de här för då om du inte gör de så visar ja de den 7/4 08 när vi träffas i den där staden fittja men hoppas ja kommer ihåg de men nu måste ja sluta för de är ingen motagning i tåget och ja är påväg till motala just nu och häls

Anonym sa...

Men Danny har ju ingen kusin som heter Tim. Alltså ännu en idiot som ska sabla ner Danny. Fy fan, vilka idioter det finns. Danny är den finaste artist och människa som finns. Det borde va kriminellt att skriva sån här skit om honom. Du Tudor som har skrivit den här smörjan borde fanimej anmälas!

Anonym sa...

Du är fan sjuk i huvet!

Anonym sa...

haha bra gjort

Anonym sa...

Hahaha, reaktionen på detta var helt rätt och det skulle inte förvåna mig om det är så kåtfan tänker heller. :)

Anonym sa...

fan det är inte danny som har skrivit den har jag känner danny flickvän så säg inget ont om danny jag älskar honom han är min idol och min kompis. den som har skivit det har ska få strygg och om danny får höra den har så kommer han å bli jävligt arg så ta bort den där.
(FAN IDIOTER)stick till er hem land fan fan fan "I LOVE DANNY.

Anonym sa...

enda orsarken till att man skriver sånt här o trackar ner på andra är för att man vill ha den uppmärksamhet man inte gavs som liten. Detta är sant i många fall, till exempel Alex Shulman som använde sin blogg för att snacka skit om andra och blev även känd efteråt. Det skitsnacket var dock lite fyndigt, det här är bara sorgligt.

Tudor sa...

Herregud! Haha! Vilken respons. Jag har inte varit inne på bloggen på skitlänge och så ser man att c:a 20 pers har blivit förbannade på mitt inlägg om Danny.

Det är humor i responsen också. Hittills har jag alltså skrivit om incest och sex med barn, HBT-personer, att Martin Luther King masserar in balsam över all kroppsbehåring, nazisttvillingar, negerbollar och att Ghandi lekte kisslekar när han var liten, men få saker verkar uppröra vår upplysta befolkning mer än att Danny försöker bli lika känd som Filip och Fredrik.

Det är det här jag lever för.

//Tudor

Unknown sa...

Tudor ma nska fan inte skriva sonna idiotiska saker om någon han kommer inte allst att knulla hela sverige

Anonym sa...

Men åhh!!!
Varför skrivr du så dumt om danny din iddiot. Du borde ju typ skaffa hjälp eller nåt.
Han är ju världens bästaste bästa typ.
I LOVE YOU DANNY! Gift dej med mej.

/Kikko

Unknown sa...

så sa jag aldrig idiot?! kan du inte stava?? det stavas idiot inte iddiot ditt puckoräna fjantastiska äckel huvud

Anonym sa...

Beatrice du behöver inte haka upp dej på om nån stavar fel. Det jävliga är väl att någon IDIOT utan hjärna överhuvudtaget kan skriva sån här skit om Danny av alla människor. Du Tudor, jag vet knappt vem Fredrik o Filip är, de är inte kända för mej. Men Danny är känd. Han är helt underbar. Han är en asgrym artist, asduktig. Om du har ont av att en massa tjejer i alla åldrar gillar honom så behåll de för dej själv och spy inte galla här bara för att du är avundsjuk och har en massa komplex.

Anonym sa...

HÅLL KÄFTEN DIT PUKORÄNA FJANTASTISKA ÄCKEL HUVUD DU SKRIVER INTE TILL MEJ TUDOR ÄCKELHJÄRNA?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Anonym sa...

skriv inte så om världens bästa..fan va elak du är..bara för att du aldrig kommer få nån att dela ditt liv me!!!!

ingen älskar dig men alla älskar danny