lördag 7 juli 2007

Trevlig helgberättelse för hela familjen

Klicka på länkarna för att titta på bilderna till historien


En härlig dag

När jag gick upp imorse stod solen högt. Det var varmt och jag hade ingen aning om vad jag ville göra... Ja, vad kan man göra en skitfin dag? Man kan ta en promenad, man kan leka och man kan gå på kafé, eller så stannar man hemma och runkar. Tillslut bestämde jag mig för att inte göra något av mina förslag. Jag åkte iväg och spelade biljard istället.

I biljardhallen fanns det en bar. Jag beställde genast en öl. Ölen gick ner direkt och jag kände mig genast lycklig. Tänk vad alkohol kan vara schysst ibland.

Efter att jag förlorat 1000 spänn på att låtsas vara bättre på biljard än vad jag egentligen är, tänkte lite fel, så gick jag och sparkade sönder biljardhallens toalett.

Tyvärr stod ställets vakt och pissade vid pissoaren så jag blev genast utkastad.

Trots det mådde jag fortfarande bra. Nu var det dags att ragga upp något. Man eller kvinna spelar ingen roll. Hellre smärtsamt sex än inget alls. Jag lyckades få med mig en riktig kåting hem.

Vi hade en hemskt trevlig natt. Vi älskade som djur och jag kom nästan.

Tyvärr kändes det som ett misstag dagen efter, men summan av kardemumman var att dagen kändes bra.

Inga kommentarer: